Fjärde Dagen

Sen oktober förra året jag är hemma från jobbet pga av sjukdom, det är foten som spökar, trampade fel igår på träningen och tänkte inte så mycket mer på det annat än att det kändes lite grand, men inatt och i morse forsade tårarna så ont gör det.  Det värsta är att den är inte svullen eller blå eller någonting utan gör bara fruktansvärt ont!

Smärtan var så stark att jag blev snurrig. Somnade gråtandes mot pojkens bröstkorg och vaknade vid 11.

Jag ville gå till jobbet och iaf jobba inne, men icke, kunde jag inte dela ut post fick jag vara hemma, tycker synd om de som måste dela ut extra nu.

Ska lägga mig i soffan och se på Prison Break och Mamma Mia resten av dagen. Har också insett att det bara blir 5 träningspass den här veckan, de 2 idag blir inställda och imorgon lär foten inte vara helt bra heller.
Fy fan vad sne jag blir!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0