Hej jag heter Kim och är beroende av träning

Jag skulle bara gå på gymmet 90 min idag, cykling och skridskmaskin 30 min var, sen lite styrka, men det blev 1 timmes styrka för rygg, mage och armar, sen var jag trött i armarna men endorfinerna sprutade så det blev 30 min spurt på cykeln.

Jag måste ut i kylan igen, måste lämna nyckeln till omklädningsrummet till min tränare. Lär tyvärr missa fotbollen imorgon, och dagen träning blev inställd pga av snö och minusgrader.

Imorgon fyller min gudmor år och vi ska dit och fika, min träning börjar 21 så vi får se om jag hinner dit, ska iaf köra samma pass som igår dvs cykling och skridskmaskin 30 min vardera.
Fick även veta att jag ska vara inne imorgon och det suger purjo, jag behöver röra på mig för att må bra, ska gå runt inne på FC hela dagen inte sitta ner annat än på lunchen så överlever jag nog.

Nu måste jag ner till affären ska möta älskling där, jag tänkte laga qorunfärs med bönor, sallad och tortillas. Det är smaskens!

Kommentarer
Postat av: kajsa

råkade komma in i din blogg av en slump, har läst igenom din blogg. och en fråga som ständigt dyker upp när jag läser din blogg är att du utan tvekan har anorexi eller ngn liknande sjukdom, som du på det klara inte heller verkar trivas med. varför söker du inte hjälp?

2008-11-26 @ 12:39:56
Postat av: Kim

kajsa

Det finns en väldigt enkel förklaring till det, jag är rädd för att vad som kommer hända om jag släpper på kontrollen.

2008-11-26 @ 22:30:10
Bloggadress: http://kimmsan.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0