Jag hatar snö

Eller egentligen inte, men min lilla cykeltur till Akalla idag som brukar ta en kvart 20 minuter tog 55 minuter och när jag kom fram var jag dyngsur! Det har snöat konstant, när jag var på gymmet kom det jätte stora snöflingor och när man sitter inne är det mysigt, men inte när man är brevbärare.

Idag var det dessutom väldigt tjock reklam, jag fick reklam hjälp och det får man bara när man ska bära ut med än 125 kilo reklam. När jag var färdig med mitt hjälpte jag älskling med hans sista kåkar så då bar jag ut runt 50 kg extra reklam bara för att vara snäll.

nu sitter jag hemma, äter choklad och slötittar på TV, skulle gärna krypa ner i sängen men den är tom eftersom älskling är på innebandy.
Det är tråkigt att vara ensam hemma 2 till 3 kvällar varje veckan men men.

Nu lite mer TV!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0