Jag ska fira

Idag Måndagen den 3 november fick jag en till vuxenpoäng. Efter lite mer än ett år på posten fick jag Fast anställning och jag känner mig så glad! Det känns riktigt skönt att veta att jag den 2 januari kommer ha ett jobb att gå till. Så jag ska slö titta på tv äta digestivekex med brieost och dricka massa juice och pepsi och fira i min ensamhet.

Är just hemkommen från ett riktigt härligt pass på gymmet, 30 minuters cykling, 20 minuter på crosstrainer, lite mage, plankan och lite övningar för rygg och armar med medicinboll och hantlar. Nu blir det åka av igen, ska hälla i mig en drink med proteinpulver också.

Det ska allt klämmas in träning den här veckan, en del annat som ska klämmas in också dock:
Tisdag Fotbollsträning på IP
Onsdag Gymma (om inte pojken får spel och blir arg)
Torsdag Gymma med sällskap och sen fotbollsträning på IP
Fredag Gå runt i Nacka Forum eller gymma får se.
Lördag Vara ute i Bålsta eller hitta på äventyr
Söndag Dop i Gävle, en del timmars bilåkande...

Nu ska jag ta fram brieosten!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hallå där har inte du ONT?????

Man får inte ta smärtstillande bara för att man ska orka träna,om så är så fy på dig.

Grattis igen till din fasta anställning.

Mamma

2008-11-04 @ 20:47:28

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0