Lördag

Gick och la mig efter "tidiga" Idol igår och tittade på Crash det är verkligen en kanon film.

Jag sover oerhört många timmar just nu, men jag har inte mått så bra den senaste tiden. Tidigare tränade jag ju som en idiot och åt som en.. Nu försöker jag ta bättre och har inte tränat på länge pga av ryggen.

Men de senaste kvällarna har jag suttit i soffan efter maten och det känns som mitt hjärta sitter utan på kroppen, det slår hårt och tungt och jag blir alldeles svettig. Igår höll jag en kudde framför magen och när hjärtat log hoppade den fram och tillbaka..
Känns inte alls bra.

Idag ska jag och älskling iaf till Nacka Forum och möta upp mamma och lillesyrran och shoppa lite, det ska bli roligt mamma kom ju nyss hem från Tallin och har säkert en del äventyr att berätta om.

Nu ska jag läsa lite bloggar och nyheterna och sen väcka pojken.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0