Måndag

Och jag ska lägga mig i den varma sängen och slö titta på tv.

Har varit och tränat idag, riktigt skönt kommer känna av det i armarna imorgon och magen i guess.

Älskling lagade qourndippers och ris till middag det var gott sen åkte vi och handlade på Willys och jag har kommit fram till att jag är dålig på att spara pengar numera, den här månaden har jag inte sparat ett öre men å andra sidan så har jag en del pengar på mitt sparkonto så jag tänker inte ha ont i magen för det.

Efter Willys var jag hungrig igen så jag åt lite messmörsmackor, nu ska jag iaf krypa ner i sängen! 

Kommentarer
Postat av: Buy or Sell - Den största bloppisen!

svar: Du glömmer väl inte bort att regelbundet kika in på Buy or Sell?!

2008-11-10 @ 20:43:26
Bloggadress: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0