Mat Mat Mat

Är det enda jag har i skallen just nu.

Jag funderar på att gå ner och köpa en massa sallad, typ gurka, tomater, morötter, paprika och lite frukt, riva och skära allt och blanda och äta med gott bröd till.

Sen kanske köpa mer frukt och göra en fruktsallad också, känner mig uppsvullen och vill gå till gymmet men icke, måste vila foten. och träna hemma är inte lika roligt jag har så dålig fantasi.

Jag har drömt om rivna morötter och halumiost inatt och om en gammal vän, det var en så tydlig dröm att jag höll på att skriva det till henne, vi ahr alltså inte pratat med varandra på RIKTIGT på 3 år eller nåt, vi var som syskon och sen som över en natt sa det bara poff....

Det blir nog lite träning nu, sen handla, sen The Sims 2 på andra datorn och sen se på Mamma Mia.

Blir nog lite gotte i korgen också det är trots allt fredag och det är gott med godis och nån Viru Valge cider mums, är ju ensam hemma till 23 ikväll älskling jobbar ju och sen åker han till Bålsta och spelar innebandy.

Nej nu blir det mage, skiter i all annan träning, tränar man magen riktigt ordentligt kan man sen äta.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror du att det funkar så?

Att om du tränar magen så blir man smal?

2008-11-21 @ 16:18:55
Postat av: Kim

Anonym

Läs i min blogg så förstår du kanske att mitt förhållande till mat och träning är allt annat än normalt. Och jag vet att man inte blir smal av att bara träna magen.

2008-11-21 @ 17:08:00
Bloggadress: http://kimmsan.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0