Pappa Helg

Trots att jag är vuxen blir jag verkligen som ett barn när pappa kommer på besök. igår var vi och gick i massa affärer, letade hotell i Bromma, ratade skit och såg på Tv i Bromma och avslutade med Mat på min och älsklings kines.

Idag började vi dagen med missförstånd och sen åkte vi till Cybertown och öste, älskling slog oss andra överläsget men satan avd kul det var, medlemskap nästa... Om min ute träning blir inställd pga av snö ska vi dra dit på torsdag. Efter CT åkte vi till gallerian och fikade innan vi gick runt på stan. Pappas tåg gick vid 17 så drog jag och älskling hem käkade pizza och såg på Wall-E.

Nu är det sängen som väntar!

Kommentarer
Postat av: Mia =)

Wall-e Är bra!(:

Min son går hela tiden runt och säger Evvvaaaaa! haha

2008-11-24 @ 19:26:20
Bloggadress: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Kim

Mia

Jag råkade ju tyvärr somna men ska se den klart någon dag! Är ett stort fan av Disney!

2008-11-26 @ 22:29:02
Bloggadress: http://kimmsan.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0