Proteinpulver

Har precis lyckats hälla i mig ett helt glas med mjölk, kakao och proteinpulver, det smakar verkligen skit, men jag vill ju få ut lite muskler av mitt slit på gymmet.

Igår blev det 50 minuter på gymmet och 100 minuter på fotbollsplanen. Känns bra, i morse kändes det inte lika bra dock var skakis och väldigt trött. Jag tom protesterade mot att gå upp i morse, det händer nog aldrig.

Ikväll bär det av till Lilla Albyhallen där det blir innelir i 60 minuter + 15 min uppvärmning.

Blir nog bra det här till slut. Om vi räknar bort kvällens träning är det bara 3 pass kvar den här veckan.

Jag ska laga mat till älskling ikväll, jag ska leka husmor, steka köttbullar, koka pasta, wok grönsaker och sås och så kräftstjärtar till mig som inte äter köttbullar.

Måste nog börja med maten nu då den iaf är på g när älskling kommer hem!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0