Tänk vad lite musik kan göra


Sitta på bussen hem och nästan somna och känna sig helt död och sen hitta lite musik som är glad och med lite bas i och jag vaknar till.

Jag ska stå för matlagning idag klockan 18 ska det finnas pasta, qorunfärssås med bönor och kryddor på boret åt min man.
Sen ska jag iväg och träna och som det ser ut nu är vi hela 11 stycken som är sugna på att sparka boll, kan bli en riktigt skoj träning.
Imorgon är det jobb och träffa syrran som gäller ska bli mysigt, inte setts på länge. Torsdag bjuder på jobb och dubbla träningspass första lite gym med sällskap och sen fotboll.

Fredag får vi väl se vad som händer, syrrorna fyller 18 på torsdag och skall firas hos mamma på fredag men jag jobbar till halv sju och det ryktas om att det ska bli party party hemma hos dem på fredag kväll så vi får se om jag bara svänger förbi och säger hej, äter lite mat och sen åker till Bålsta, vi ska på 50 års fest ute i skogen på lördagen nämligen.

Nej nu blir det lite pepsi, lite Top Model och sen matlagning.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej lillasyster!!! Det var så länge sen vi sågs - när kommer Du hit och hälsar på???

Kram

Maria

2008-11-12 @ 19:26:31
Bloggadress: http://mellantvajobb.blogg.se/
Postat av: Kim

Maria

du vet att jag avgudar din mat och skulle gärna hänga ute på landet oftare.

2008-11-13 @ 16:21:00
Bloggadress: http://kimmsan.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0