Tårar

Den här dagen började i tårar, fortsatte i tårar och kommer nog sluta i det också.
Mår inte alls bra, jobbade och slet på jobbet trots ett sår stort som jag vet inte vad i själen.

Älskling är min slagpsåse och får ta oerhört mycket skit när jag mår som jag gör.

Det är skrämmande hur man kan behandla den man älskar. Men han vet hur jag mår eller försöker iaf förstå och finns här för mig.

Min ventilation just nu är träning och tårar. Känns rätt ruttet, men jag hittade det här på en blogg och då rann tårarna igen fast lite mer av glädje.
 

Ska bege mig och sola och träna på gymmet med sällskap om ett par timmar sen hem,  ladda om batterierna och bege mig till IP för fotbollsträning. Sen blir det hem och duscha

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0