Das Wekend

Ännu en härlig helg som snart är till ändå.
I fredags låg vi i sängen och bara pratade och mös innan vi åkte till Sumpan och åt på Subways. Sen tog vi pendeln till Bålsta och gick runt i centrum, älskling köpte lite innebandygrejer.

Sen bar det av ut i skogen där älskling mamma och pappa bor vi käkade gott och sen tog älskling bilen till innebandyhallen och kom hem ny duschad och söt efter Idol.

Förövrigt var det helt fel person som åkte ur idol, Johan måste ut nu och Kevin kommer ha hem alltihop.

Lördagen bjöd på frukost i skogen och sen åkte vi till innebandyhallen och kollade på Valhall som åkte på stortorsk, så nu ska jag bli innebandyfru också trevligt trevligt :)

Efter att ha fått skjuts från Bålsta till simhallen slängde jag mig i bassängen och simmade 20 längder innan jag drog på mig ansiktsmasken och satte mig i bastun i 10 min, men var alldeles för stressad. Skulle ju vara hund vakt och hade som vanligt tagit fel på klockan, men det löste sig trots allt.

Sprang till tuben och sprang upp för alla trappor och möttes av världens sötaste hundvalp som jag fick äran att ha hos mig hela kvällen.
När älskling hem hem så hade han kinamat med sig så vi hade en mycket trevlig kväll.

I morse vaknade jag och gjorde frukost på sängen till älskling och efter det har vi legat i soffan och käkat choklad och slöat.

Imorgon blir det gym och en repa till gymmet lugn kondisträning och sen ska jag sola och bli brun.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0