det blir aldrig som jag planerar

Idag blev det dryga 90 min på gymmet lite cykel, crosstrainer och sen fokus på armanra, de skakade efter ett tag. Lite box med hantlar lite olika maskiner och sen lite fria vikter, faktiskt riktigt kul.

Men blir ingen fotbollsträning iaf, vi var hela tre styckna som tyckte fotboll lät kul idag så icke.

Och morgondagen ser också annorlunda ut, skulle ju jobbat, tränat och åka till tyresö, men nu blir det sovmorgon, jobba eftermiddag och sen åka till gymmet och köra kondition i 60 minuter. Allt blir knas, blir ju mysigt att kunna sova en stund längre bredvid pojken men tvätttiden åker på stryk eftersom jag måste träna efter jobbet. Får försöka boka en tid till på söndag för pojken har också ändrat sina planer så han ska questa på söndag inte lördag.

Gah jag blir snurrig av alla planer hit och dit.
Är inte trött i kroppen längre skulle vilja gå tillbaka till gymmet och köra kondis en timme som komp för utebliven fotbollsträning men det får bli imorgon. Borde duscha men känner inte för det heller.
Allt är knas och det känns som jag ätit för 2 idag,  en skål yoghurt och 2 grova frallor.
Inte ens sugen på messmör.

Jag väger lite mer än igår men jag kan ju inte räkna med att gå ner dryga kilot varje dag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

fattar du inte att du äter helt fel?

flera småmål är mycket bättre än några stora.

jag trodde att du kunde bättre än så, att du hade koll efter allt.

2008-10-10 @ 14:39:44
Postat av: Kim

anonym

Jag vet att jag äter fel men vet inte hur jag ska ta tag i saker och ting.

Och vad menar du med "Att du hade koll efter allt."

Kim

2008-10-10 @ 17:02:16
Bloggadress: http://kimmsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

effekten av träningen kommer inte att bli långvarig.

Efter allt du har gått/går igenom med mat och sånt.

2008-10-11 @ 10:25:33
Postat av: Kim

anonym

Vem är du? Och vad vet du om mig?

2008-10-11 @ 16:22:59
Bloggadress: http://kimmsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Spelar ingen roll vem jag är.

Du har ju skrivit en hel del om dig själv?

2008-10-11 @ 17:35:03
Postat av: Kim

Aja, du kanske har rätt.

2008-10-12 @ 09:58:08
Bloggadress: http://kimmsan.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0