Frusen

Efter att ha suttit ganska länge vid datorn började världen snurra för fort, kände mig illamående och konstig och deckade i soffan. Sov ganska länge men vaknade till och kollade på film med babe, sen blev det middag. Dagen till ära mannagrynsgröt med kanel och hallon och en macka. Riktigt smaskens.

När klockan blev 20 tog jag på mig vinterjackan och gick ner till nya Rissne och spanade in planen och snackade med tjejerna, men för att inte ställa upp och vara bollkalle är nåt så var jag vuxen och gick hem, gick lite extra dock.
Känner ett behov av att röra på mig.

Är lite snurrig nu igen och lite hungrig eller kanske sugen, inte lätt att reda ut allt alla gånger. Ska iaf krypa ner under dubbla täcken och kolla lite tv eller läsa lite. Imorgon är det sovmorgon och jobba sent, slutar 18:30, det är lite trist, men det är bara att bita ihop.
Sen sängen var det!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0