Ingen träning idag

Eftersom jag träffade mamma efter jobbet, vi fikade,sprang i affärer, var på bio såg Patrik 1,5 fruktansvärt fin film och sen käkade vi middag. Jag åt pastakuddar med ost och spenat i tomatsås riktigt gott, nu står dock min mage i 5 hörn.

Att jag sen började dagen med morotskaka och juice vid 15 tiden kanske förklarar en del, sen blev det några lakritsbitar och sen pastan på det.

Imorgon blir det dubbla träningspass flörst styrka för armarna och sen fotboll och förmodligen lite jogging.
På fredag blir planera också ändrade hade tänkt tvätta och sova ut men ist blir det lätt kondisträning efter jobbet på gymmet och sen hem duscha och piffa till mig för att åka ut till tyresö och fira kusinen som fyller 20.

Det får bli tvätt i helgen ist, och kanske ett träningspass lördag eller söndag. Min mamma tycker jag är dum i huvudet men det bjuder jag på. Min pojkvän har idag kallat mig för Idiot och pucko men jag kan leva med det också.
Om jag lyckas gå ner 4 kilo till ligger jag på en godkänd nivå sen är det hellst 3 -5 kg till som ska bort så kommer jag se ut som en prinsessa.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0