Inställning

Jag erkänner här med utan omsvep att träning är min drog, jag skadar min kropp något otroligt när jag tränar som jag gör men inte äter ordentligt, men jag vet inte vad jag ska göra åt saken. Men älskling sa att bara med inställningen att jag faller ner i träsket igen kan hjälpa mig upp.

Jag var 100% inställd på träning idag med tjejerna i Rissne vi skulle spela lite tvåmål och bara ha skoj, men eftersom så många sagt nej blir det en runda i Ursvik med några av tjejerna ist, känns inte alls lika lockande men men.

Har kört en runda på gymmet också, 12 minuters jogging på löpbandet och sen lite olika maskiner och sen stretchade vi.
Jag ska få köpa protein pulver av mamma imorgon, blir bra kanske kan bygga lite muskler nu förstör jag bara min kropp.

Idag har jag iaf ätit, en vegmacka på Sandys med keso och sallad och sen en halv avocadosallad och bröd. Så nu jävlar ska det springas iaf så mycket jag orkar.

Nu har jag 2 träningsfira dagar att se fram emot, imorgon blir det dessutom tacos hos mamma en av mina favoriträtter så vi får se vad som händer.

Vågen står helt stilla tyvärr men jag ska börja mäta mig nästa vecka och se om kroppen reagera på träningen eftersom vågen tydligen inte gör det.
Nu blev det långt och snurrigt men det är skitsamma...

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0