Kan man kräkas av trötthet?

Inatt blev det lite små tjafs, somnade vid 22:30. vaknade 2 timmar senare av ett vrål av en mycket söt pojke 8som då inte var så söt i mina ögon dock), så jag gick ut och sa til honom att hålla käft, 15 minuter senare utan att jag kunde somna om drocg jag igång den bärbara datorn i sovrummet och surfade runt. 00:40 kom han den söta och ville att jag skulle ligga bredvid honom i sängen, jag vägrade men kapitulerade runt 01, men sova nej tack, så jag har gjort allt för att hålla ögonen öppna eftersom klumpen allan i magen inte är att leka med. hHar väl halvsovit nån timme eftersom att runt 4 kom ajg på att lite sömn är nödvändigt men vaknade till och kollade på klockan vid 5 och bestämde att det var ingen idé att ligga där och försöka somna om efrersom att klockan ringer 0520. Så nu laddar jag över musik i telefonen och fundera på att dricka lite nyponsoppa till kombinerad frukost/lunch. Mat och ångest är verkligen kaos, har gått ner en del sen vi kom hem från grekland och det känns skönt.

Den här veckan blir det nog inte 6 träninsgpass dock men ett par ska jag väl lyckas klämma in.
Det lutar åt fotbollsträning tis och tor och isf blir det gym måndag och en till dag samt 2 fotbolslträningar och förmodligen ett gympass på lördag och han den söta ska questa.
Så lite träning ska vi nog lyckas få in, drömmkroppen är inte allt för långt borta!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0