Ont

Nyss hemkommen från Gymmet, tränade kondis på crosstrainer och sittcykel i 35 minuter sen blev det benträning för hela slanten, skakade i hela benen och träningsvärken lär komma som ett brev på posten.
Imorgon blir det ingen träning samt god mat med mamma, det pratas också om bio och isf ska jag unna mig några bitar choklad och lakrits.

Sitter och fryser och lyssnar på Anna Bergendahl Have a heart. Den är bra, har fått tre nya filmer från Love Film, funderar på om jag ska se nån men då lär jag somna. Ska försöka hålla mig vaken tills pojken kommer hem, då blir det messmörsmackor. Ska iaf lägga mig i soffan om en stund, måsta bara städa och rensa lite...
Inte roligt men vad gör man inte?

Det blir nog bara ett eller 2 pass på gymmet till i veckan, gym och fotboll på torsdag och gym fredag eller lördag, beroende på hur kroppen mår.
Går sakta men säkert neråt.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0