Scones

Jag är periodare när det gäller mat. Just nu är det mycket yoghurt utan socker och med lite fett, minikeso och favoriten scones, doppade i Önos egen sylt sötad med fruktjuice och med lätt ost.

Desutom är scones barnsligt lätt atta laga, 8 dl mjöl, 1 msk salt, 4 msk bakpulver som rörs ihop, blanda i 100 gram rumsvarmt smör ochhäll ner 3 dl mjölk, forma till en deg, klicka ut på en plåt, platta till och sen 10 min i ugnen på 250 grader, ät dem varma med te. Haha barnsligt lätt!!!

Ska sova nu, väntar bara på att babe ska komma och göra mig sällis.

Imorgon är det jätte tung reklam så jag behöver lite sömn. Skönt att det är "fredag" imorgon iaf för oss.

Nej sängen var det.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0