Smärta

Min rygg är kassare än kass. Den värker och ilar och bröstkorgen gör likadant. Gick hem en timme tidigare från jobbet tom...

Jag gick till gymmet men inte för att träna trots att det var planen, jag gick och solade i 16 underbara minuter, riktigt skönt att ligga där och njuta.
v Hemma satt babe och spelade data och när jag kom hem gjorde jag detsamma. The Sims rockar, haha jag är som ett barn ibland.

Men när älskling drog till Bålsta på träning sjönk jag ner i soffan och zappade tills jag kom på att jag borde äta något så det blev lite risgrynsgröt med hallon och kanel och sen en bit brieost på ganska många digestivakex, mums!

Sen pratade jag med min far i en hel timme, det var länge sen, vi pratade om mina småsyskon, om jobb, om vi verkligen är släkt eller om båda mina föräldrar är brevbäraren haha jag är så olik mina föräldrar i vissa avseenden och så lika dem i andra, sen så bestämde vi att han och lillasyster kommer hit en helg i november, riktigt härligt!

Nu är jag proppmätt och ska krypa ner i sängen med Epilogen av första Hamilton boken, Guillou är ett geni!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0