Sovmorgon

Jippi jey första vardagen på länge som jag skulle få sova lite längre och vara helt ledig. Men som hyresgäst är det okej att vakna klokan 07:30 av att någon hammrar i sitt golv ovanför oss, dvs i vårt tak. N borrar det och det känns som man borrar i mitt huvud.

Toppen verkligen.

Lyckades somna igår efter mycket tårar och prat med älskling, jag är glad för hans skull han fick en ny tjänst på jobbet men igår rann det likson över.

Idag är vi iaf lediga, jag hade ju satt klockan på 0520 bara för att kunna vakna och sen säga nej vi struntar i jobbet idag, men jag vaknade och dödade klockan.

Förövrigt är min rygg knas just nu, svider och känns spänd, fy fan vad trött jag blir, men men bara att bita ihop.
Ska hänga tvätt och sen krypa ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0