Stress

Har inte tid att sitta här egentligen men men.
Ska dammsuga, duscha och sen åka och möta Ida, hade varit skönt att hinna sluta ögonen i en kvart eller så men det får bli skönhetssömn imorgon ist.

På jobbet var det tungt och bökigt, dryga 90 kg reklam allt som allt, det är sällan kul.
Men bara att bita ihop.
Imorgon är vi ju lediga.

Jag ser fram emot en trevlig eftermiddag på stan, ska dessutom flytta lite pengar så jag kan köpa ett par skor eller nåt, jag är sugen på att shoppa.

På lördag ska jag först ta en repa till stan och sola solarium och sen ska jag åka till Eriksdalsbadet och försöka simma 200 meter och sen bada bubbel pool och bastu och bara njuta. Jag gillar att simma men nu värker ryggen som satan och då är verkligen allting jobbigt.

Nej dammsuga var det, skönt att älskling iaf tar vardagsrummet ikväll då är det bara hall, badrum, sovrum och kök som ska få besök av Snabeldraken ( min mammas namn på Dammsugaren...)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0