Sug

Har varit duktig och tränat 4 pass den här veckan, har ätit jätte bra, eller bra och bra.. men inget onödigt..
Till idag, vi delade på en gigantisk sushi vi åt masssvis sen blev det choklad och risecrackers så nu mår min mage kasst.

Imorgon är det fotbollsmatch och sen på kvällen är det middag med laget, trevligt, blir lite singstar och lite annat kul, hoppas på att hålla alla dumma tankar på avstånd, är så trött på att leva i mörker. En bra dag som kan börja i solsken och lycka går över till åska och mörka tankar.  

Min kropp mår inte alls bra, jag måste äta lite bättre skulle jag tro. Messmörsmackor är gott och innehåller järn men resten då... Ja precis.
En dietist skulle kanske vara  bra. 

För just nu måste jag träna och inte äta för att överleva.
Fy fan.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0