the weekend

I fredags blev det en slapp dag på jobbet eftersom jag jobbade inne på FC, men det tog jag igen på gymmet, en halvtimmes cykling i hyfsat tempo och sen 30 min på löpbandet där jag varvade joggning, gående och springa, riktigt skönt att känna musklerna jobba.

Sen bar det hemåt och jag åt fiskbullar till middag, sen slocknade jag som ett ljus i soffan.

Igår vaknade vi rätt tidigt av att en kompis till pojken ringde och var pigg.. men jag hade ont i magen och la mig för att läsa och sova ett par timmar till, vaknade sedan till och åt lite frukost och lite överblivna rester från naturgodiset från i fredags inte bra men men. Sen så dammsög jag och vi bytte i sängen och fixade och donade, sen hamnade jag framför "A shot of Love whit Tila" på MTV satt och garvade åt det rätt länge.

Eftersom vi inte har så mycket deneros tömde vi spargrisen och där i låg det över 1000 spänn så vi kilade ner till affären för att handla dels middag och annat smått och gott.

Till middag blev det tacos med massa grönsaker goda taco såser och qornbitar, riktigt gott.

Men efter en helg i frossandes tecken blir det ett runda på gymmet idag, 1 timmes kondis har jag planerat iaf och sen blir det nog lite mage vi får se. Blir ju en del träning i nästa vecka som det ser ut också.

Måndag gymma med sällskap blir nog fokus mage
Tisdag fotbollsträning och/eller gymma isf fokus ben
Onsdag gymma fokus ben eller armar
Torsdag fotbollsträning och gymma
Fredag ska vi hem till mamma och fira syrran som fyller år så vi ska sova över där
Lördag lär bli en slappdag
Söndag en vända på gymmet för att träna bara kondis.


Sen lär som vanligt hälften av mina planer ändras fram och tillbaka och det är det värsta jag vet, jag behöver rutiner som jag planerat annars blir det fel uppe i hjärnan och det får min pojke tyvärr lida för för om jag inte tränar, äter, gör det jag planerat åker mitt humör bergochdalbana och det är inte roligt.

Efter gymmet idag ska jag iaf se första delen av säsong 1 av House och ägna kvällen åt att tvätta i tvättstugan...


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0