gymkort

Idag har vi köat i 2 timmar för ett gymkort, så imorgon börjar jag mitt nya liv.

Måndag gymma
Tisdag fotbollsträning
Onsdag fotbollsmatch
Torsdag fotbollsträning
Lördag fotbollsmatch

Så nu jävlar, ska ta tag i en del andra saker också, orkar inte leva ett liv i ljuset dagtid med plågas nattetid, måste ta tag i saker och ting nu, och sak ett ska jag försöka få ordning på genom att börja mad att ringa någon imorgon och se om vi kan ta ett steg i rätt riktning.

Enda snesteget idag får bli pizza till middag, men det nya livet ska innefatta träning i högre doser snarare än mat i mindre. Men mycket protein och mindre kohydrater och mindre socker ska jag iaf hålla mig till.
Luncherna lär bli som de senaste veckorna, keso, avocado, grovs bröd och yoghurt eller fil.





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0