Hallon


Hemma från en lång dag på jobbet. 06:45 - 15:30, inte roligt spec inte när det baar är masas tjabbel på jobbet, men men bara att bita ihop.

Ikväll blir det träning, känns kanon.
Dock är träningen inställd på torsdag men då drar jag en repa till gymmet ist, kanske kan få med min Älskling direkt efter jobbet.

Sitter och surplar på en smoothie utan honung den här gången men med mycket mer hallon.
Yammie!

Lyssnar på Liza Marklunds senaste bok den verkar lovande. Gillar verkligen Marklund, hon skriver bra, Läckberg också, lyssnade på Läckbers senaste i sommras och det är Katarina Ewerlöf om läser och det känndes nästan som samma bok i början, konstigt det där...


 



Kommentarer
Postat av: Klara

Hej, hur är det?

Verkar hänt en hel del sen sist jag såg dej? Grekland? TATUERiNG? Hehe vad händer? Men snälla, jag vill inte höra hur jäkla mkt du tränar, blir avis å orolig...=P Hoppas du har det kul samtidigt... Ha det underbart!! Kraaam

2008-10-03 @ 20:58:27
Bloggadress: http://woodbog.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0