nytränad

Sådär ja, 90 min på gym, lite kondis och lite styrka. blev en promis till först en pizzeria och sen till en annan, jag åt en sallad med avocado, räkor och lite annat småt och gott. Fortfarande hungrig dock men det är bara att bita ihop.

Ska krypa ner med älskling i den varma sängen.

Imorgon ska jag handla massa hallon så jag kan göra mer av min mellanmåls smoothie, grekisk yoghurt, liten honung, mjölk och en massa hallon mixas och drick med sugrör, det är toppen.

Ska nog försöka få tag i nån proteinpulver så jag kan bygga lite muskler, skulle vara kul, inte för att mitt sexpack kommer komma tillbaka not so ever men iaf.

Jag har laddat min lur med dels en ljudbok och en del ny musik.
Har typ 20 böcker som jag ska läsa, håller på med imorgon när kriget kom serien men sen blir det hamilton.
Nu blir det därimot sängen!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0