139 kronor

Ja det var allt jag tjänade på Råsunda. Jag som älskar att sälja men men, sålde för 1390 kronor.
10% är inte mycket att hänga i julgranen men nästa gång då jävlar, och vad skönt det var att bara lukta lite öl ist för korv. På måndag då är det dessutom DERBY! Hejja Bajen! Fy fan, förra gången sålde någon för 5000 kronor, det ska jag helt klart sikta mot, men jag får vässa armbågarna.

Har köpt en pepsi, ska krypa ner mellan lakanen nu duschad och fräsch och vänta in min man som är på innebandyträning.
(Ang inlägget igår, så kändes det så då, men nu är det bättre!)

Natti natt! Bjuder på en sommarbild alá sommaren typ 1996!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Gullig bild tänk att du nu för tiden inte är så gullig utan mera snygg, hur kommer det sig????Inte brås du på din pappa iallafall måste komma från mug.

Kram och hoppas ni har haft det kanon på eran kryssning.

mamma

2009-04-17 @ 16:10:08
Bloggadress: http://nuskakilonabort.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag tror bilden är äldre... ;)

Saknar dig, tuur att vi ses imorgon, annars skulle jag typ dö av saknad eller nått. I smyg iaf ;)

2009-04-18 @ 18:09:30

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0