Dagens läge

Hemma och död!
Jag delade ut min post + lite extra samt uppdaterade hela mitt distrikt vilket betyder att jag sprungit (haha gick ni på den lätta.. jag kan inte springa) runt med papper och ändrat namn, reklamskyltar och liknande. Det tar sin lilla tid...
Sen cyklade jag tillbaka och ringde naprapaten, han ska skicka en remiss till en neurolog så nu får vi se vad som händer med mina stackars ben.

Efter jobbet åkte jag till Willys där älskling mötte upp mig med en glass och så handlade vi massa mat och gotte. Väl hemma dammsög jag och älskling plockade upp varorna. Nu är jag död, min rygg skriker och mina ben är som 2 döda klumpar.

Jag skulle bara vilja krypa ner i sängen och sova till imorgon bitti...

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0