En dag i stressens tecken

Började morgonen med ett glas apelsinjuice i mammas kök. Tog Betty P till TyresöHälsan där jag träffade en sjukgymnast som drog och slet i mina ben och i min rygg, inte helt mysigt men det blir nog bra.
Turen till jobbet var inte den roligaste det stod still på Nynäsvägen, i tunneln och på Essingen, men jag kom fram till jobbet iaf, jag och älskling delade på våra distrikt och kom in och käkade en sen lunch, knäckebröd, fil i bunke och lite yoghurt smaskens!
Efter jobbet rullade vi hem i Betty P och duschade och mös i sängen sen var det time att åka till Kista på möte, det var riktigt bra och vi kom fram till massa vettigt.
Imorogn är det Serie Premiär, lite nervöst men det ska nog gå bra.

Jag är jätte trött, ska se klart på Lie to Me och sen krypa ner i mellan lakana och sova sött.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0