En dag kvar

Sen åker vi till värmen. Eller i alla fall till Värmland, Linn åker till Spanien och Nicki, Bobo och pappa är i Spanien. Nej jag är inte avundsjuk.

På lunchen idag köpte jag påskpresenter till syskonen i Karlstad. Lillebror får en pyjamas och lillasyster ett linne.

Jag skulle ha gått till Naprapaten idag men han blev sjuk, det är ett väldigt billigt nöje det här med att ha ont i benen, 2 läkarbesök, 3 Naprapatbesök, 2 veckors sjukskrivning. Tja det kostar att ligga på topp...

Vi har även varit på vippen att plocka upp en liftare idag, en väldigt sjuk man som stod och tiggde lift vid Statoil, det var lite creepy. Sen tvättade vi Betty P, det är vår underbart fina gröna Skoda. Imorgon ska vi köra långt med Betty P det ska bli nice. Jag älskar att åka bil men bara långa sträckor, få sitta fram lyssna på musik och äta godis, det är mysigt.

strax börjar Top Model det är typ beroendeframkallande, jag vet redan vem som vinner men det är spännande i alla fall.

Ikväll får jag inte heller missa FBK som kommer krossa HV vilket kommer leda till lycka på torgen i solastad.

Men nu ska jag iväg och göra något barnförbjudet, hoppa in i duschen med en snygg pojke..
På återsände!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0