Fotboll utan regn

Sen jag började spela i Rissne för typ 2 år sen har det nästan alltid regnat på våra träningar men icke idag. Är så där lagom svettig och benen gör lite ont. Ska ta en varm dusch och sen stretcha ordentligt.

Älskling kom nyss hem han också han har varit ute i Bålsta och kollat på grabbarna som löptränade. Jag längtar faktiskt till när mina veckor blir lite mer nomala. Dvs jobba 5 dagar, träna fotboll 2 och sen gymma 2/3 gånger på det en gång kondition och se styrka, armar och överkropp, jag hatar folk som har discomuskler men eftersom jag spelat så mycket fotboll och jobbar på posten så tränas mina ben iaf.
Förr tränade jag ju fotboll 2 och gym typ 5, men nu efter skadorna i rygg/ben får det bli lite mer lagom.

Nej duscha varmt och skönt och sen krypa ner mellan lakarna. Ja tack!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0