Gårdags kvällen

Vi hamnade på Mongolian BBQ och jag åt fruktansvärt många sushi bitar, det är ju så gott.Sen åt vi lite frukt innan vi åkte tillbaka hem, hämtade lite snacks och pepsi och "Pistolväskan" det vill säga vårt Poker set.
Sen tog vi Betty P och tog en sväng till Skarpnäck där vi träffade trevligt folk, vi satt där och kollade på hockey, lyssnade på Youtube och snackade skit, sen åkte vi hem och sov som två döingar.

Jag vaknade upp vid halv elva och nu har jag placerat mig i soffan och här tänker jag hänga resten av dagen med undantag för att jag kanske smyger ut på balkongen och njuter i solen om det inte blåser. Mina ben känns kanske snäppet bättre men det får tiden utvisa.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0