Jag är slut som människa

Naprapat = sadister.
Nej förlåt så får man inte säga. Men damn han knäckte hela min rygg, det ska knak,knak,knak. Det var lite läskigt men skönt.
Sen masserade han mina ben och hittade punkter i rumpa, lår och vader som kändes som han satte knivar i dem, nu sitter jag ner krupen i soffan framför Top Model med mjukskläder och täcke. Måste hålla mig varm.

Blev i alla fall en promenad hem i lugnt tempo.


Imorgon blir det dubbla jobb, först posten sen Råsunda. Det blir en lång dag men det blir bra. Är riktigt sugen på glass, gärna Ben&Jerrys, men det är bara att bita ihop.

Later!

Kommentarer
Postat av: Sussi

vafan är detta nu biter vi hopp, du är en av dom bästa tjejer jag känner så upp med nästippen.

Mamma

2009-04-17 @ 16:11:23
Bloggadress: http://nuskakilonabort.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0