Lööördag

Jag hade gärna varit ute i solen men det blåser så mycket. Har i alla fall varit ute i solen i typ 3 timmar. Resten av dagen har jag ätit choklad och surfat.
Mina ben är fortfarande åt helvete men det är bara att bita ihop, Envisheten själv.

Ikväll ska jag bjuda älskling på bio (haha jag har hur många biobiljetter som helst) och käka god middag ute. Och vräka i mig godis, jag vräker verkligen i mig godis just nu, men det är inte mycket att göra åt. Har sett bilder på mig själv sen innan och jag har banne mig blivit smalare, utan träning men med lite bättre och vettigare mat.

Jag hoppas på att morgondagen bjuder på mycket mer sol men mycket mindre blåst så jag kan ligga på balkongen och dricka pepsi och bläddra i nya cosmo och nya glamour.

Blir nog ett par omgångar betapet innan vi svirar om och drar till Rigoletto.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0