Myspys och planering

Jag mötte upp världens bästa vän i stan vi fikade, eller jag fikade.. Önskar jag kunde köra igång träningen på riktigt nu och träna bort lite fett, bygga lite muskler, forma om kroppen lagom till beach 09.
Men nästa vecka är också en sån där underbar vecka.
Måndag: Jobba + Råsunda som albulerande på Derbyt
Tisdag: Jobba + träning sent
Onsdag: Sjukgymnastik i tyresö + Jobba + Fotbollmöte med middag i Kista
Torsdag: Jobba + Match i Åkersberga
Fredag: Jobba + naprapaten i Sumpan
Lördag: Jobba på IP mellan 9:45 och 13:30.
Söndag: VILA! ev fysträning

Så en härlig vecka att se fram emot, men skämt åsido så är det rätt lugnt. Hade gärna slängt in ett par träningspass, men måndagen är för tajt, slutar jobba i Kista vid 15:40 tar en halvtimme till gymmet och sen ska jag duscha och vara på Råsunda vid 18. Tisdagen skulle jag hinna men ska ändå träna på kvällen. Onsdagen är också tajt slutar vid 14:40 sen ska vi ha möte vid 18 i Kista men där ser jag iofs en lucka, torsdagen säger sig självt och fredagen ska jag till naprapaten och då kan jag inte träna.. Men onsdag och lördag kanske, om jag inte hänger med älskling till Bålsta på söndagen och fystränar med dem. Vi får se..

Sitter och lyssnar på Spotify och läser lite bloggar men om en stund ska jag leka husfru och laga mat.
Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0