Nästa vecka

Letade precis fram min kalender och konstaterande att nästa vecka typ är tom.
Måndag: Jobb
Tisdag: Jobb och match ska inte spela med heja
Onsdag: Jobb, skulle jobbat på Råsunda men pallar inte som ambulerade pga av benen och kioskerna var fulla
Torsdag: Jobba sent på FC och sen röja på RissneRock
Fredag - Söndag: Röja, äta god mat, se film och umgås med folk.

Förövrigt ska jag ringa naprapaten om benen och så får vi se om det händer något på den fronten men som mamma sa, det är ingen ide att oroa sig.

Tänk så skönt.
Jag mår alltid dåligt när jag inte har saker inplanerade och vice versa men nu känns det bra.
Det enda som kan förstöra nu är att folk blir sjuka på jobbet, mina ben börjar bråka imorgon igen och att det blir regn.

Jag har inte stuckit näsan utanför dörren idag, pallade inte, det var inte soligt och varmt utan smågrått.

Har suttit och nördat Betapet och ätit choklad idag igen, och kommit på att det gör ingenting.
Om ett tag blir det nog middag och kanske en rulle.


Tänkte även vara som alla andra och bjuda på en gårdagens look.
Glajjer från Hm killavdelning
T-shirt från Gina trecot
Kofta från HM
Jeans från Jack&Jones (ses ej på bild)
Vita tygskor från Beyond Retro (ses ej på bild)
Jacka från stadium (ses ej på bild)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0