Nörd

Nehe, sängdags tror jag. Köpte glass men tänker inte äta den.
Älskling sitter vid datorn och vi har inte pratat med varandra nu igen.

Det kliar i fingrarna efter att dra till Vancover i sommar, det är en svensk familj som söker en aui pair. Fy fan vad jag är sugen. Eller iaf dra iväg någonstans.
Det är väldigt surt att jag la 20 papp på en bil som jag inte kör mer än nån gång i månaden...


Nej jag vill bort, bort från smärtan, bort från kylan, känns tom som att jag vill bort från älskling. Nej sängdags innan tårarna börjar rinna!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hejsan!

Vill du va med i min tävling om den finaste bloggen??

Läs mer i inlägget "Tävling!" och anmäl dig direkt.

Kram

2009-04-15 @ 20:12:41
Bloggadress: http://ellinormalmros.blogg.se/
Postat av: Sussi

halloj vad är nu detta, upp med hakan min stora tjej.

mamma

2009-04-17 @ 16:08:19
Bloggadress: http://nuskakilonabort.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0