Party

Kryssningen var fantastisk. Jag var vaken i 22 timmar i fredags, vi skakade rumpa och käkade god mat.
Sen var vi på Klubben och spanade in banden som spelade, Skaverage people vann, det var bra så nu blir det final 30/31 maj, då blir det röj men jag ska stå låångt bak, igår stod jag längst fram och precis när de började spela började folk studsa och hoppa, folk hoppade på varandra och jag stod och försökte hålla balansen men det var inte lätt, efter ett tag hamnade jag liggandes på golvet som en sköldpadda, jag fastnade också med händerna i jackan och min väska och alla klev på mig, det var riktigt panikartat, men idag har jag bara ont i ryggen.

Nu ska jag dra på mig ett par strumpor och åka till stan och möta upp min bästa vän!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0