Påsk

Sådär ja, nu efter mycket om och men är nu min nya leksak redo att lekas med. En HP väldigt fin finns nu i min närvaro. Känns bra. Lite svårt att skriva på bara men det kommer nog.

Vi befinner oss i Solastad och vi har riktigt trevligt. Vi kom hit i torsdags och vi började med att fira SMguldet på torget! Sen bar det av hem till pappa vi käkade och jag mös massor med lillebror som blivit stora pojken. Natten blev förstörd av älskling som var riktigt sjuk inte roligt. Fredagen bestod av massor med bus och en skön promenad i solen innan vi avslutade kvällen med Monopol.

Idag käkade vi en kanongod frukost och sen åkte vi till Karlstad Museum och gick i Påskparaden det var nog mitt 14 år i paraden och i år var lillebror med! När vi avslutat paraden med glass åkte vi hem och nu sitter jag och pillar med min nya leksak. Ikväll vankas det god mat och trevligt sällskap.

Hoppas att din påsk blir lika bra som min!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0