Pilla sig i naveln och kex i sängen

Vi vaknade vid 10 och käkade rostade mackor med citronmarmelad framför Familjen Robinson, den var lite skum. Sen såg vi på Extreme home makeover och Top chef och avslutade med att kolla på Step Up 2. Sen kände vi oss färdiga och kröp ner i sängen med varsin Hamilton bok, jag läste typ 5 sidor sen slocknade jag som ett barn, älskling petade på mig och undrade om jag inte skulle lägga bort boken..
Men jag vaknade upp efter 90 minuter och kollade på mer Top chef. Sen visade tv3 How I met your mother och älskling skrattade så han skrek.

 Nu lagas det mat, jag lagar qornfillér med mycket kryddor, creme fraiche och tacosås in rullade i Tortilallsbröd som värms i ugnen med ost på, min paradrätt! När vi har ätit lär vi krypa ner i sängen igen och fortsätta mysa.

Ingen av oss känner oss på top, älskling har varit sjuk hela påsken och jag var sjuk i början av veckan så vi är rätt sega.
Inte blir det mycket bättre av att veckan bjuder på en hel del. Imorgon blir det äntligen fotbollsträning igen, vid 20 ska jag stå på IP och le!
På onsdag missar jaga arbetsplatsträffen eftersom jag ska spendera 500 spänn på mina ben hos naprapaten sen får vi se om världens bästa vän kanske vill se.
På torsdag ska jag jobba på Råsunda som ambulerade för första gången dvs jag ska gå runt och sälja ist för att stå in en kiosk, hoppas det blir skoj.
På fredag blir det överraskningar och grejs med älsklings familj och på Lördag blir det röj på Fryshuset där Skaverage People ska röja!
Så en vecka full med grejer, det gillar jag!

Nu ska jag umgås med älskling!

klart slut Varulvstjut!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0