Styrka!

Måste visa styrka idag.
Igår somnade jag vid 19 under filmen, vid 21 kröp jag ner i sängen och kollade på Lie To Me när det var slut började kampen om min kropp.
Benen gjorde ont, ryggen kändes som den brann och all styrka i armarna försvann. låg bara och skakade och grät. Älskling kom med lite piller och efter många om och men slocknade jag med en skön känsla av lugn i kroppen. Vaknade imorse vid 6 av att älskling drog till jobbet, vid 8 ringde jag och väckte mig. Är inte alls sugen på att jobba idag. Är helt slut i armarna och benen. Om inte armarna blir bättre tills på måndag måste jag ringa naprapaten och rapportera om det också.

Har bestämt mig för att lägga fotbollen på hyllan tills vidare, jag vet att jag borde kämpa för att bli frisk men nu orkar jag inte längre känna först lycka sen hoppfullhet och sen bli ledsen när kroppen inte lyder.

Orkar inte skriva mer, armarna känns som döda.

Hoppas på att dagen blir lugn på jobbet, jobbar mellan 10 - 1820. Inte alls kul.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan!

Jag har startat en ny webbshop där jag bland annat säljer kläder med min egen design på trycken, pins m.m.



Och nu undrar jag om du skulle vilja sätta in en länk på din blogg till min webbshop . Som tack kommer du få en liten presen helt GRATIS från min kolection hemskickad till dig.



Maila vid intresse

[email protected]



MVH

Amanda

http://www.amandalarsson.se

[email protected]





2009-04-30 @ 09:11:46
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/Amandalarsson

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0