Sun is shining

Hemma efter en härligt solig dag. Jobbet gick superbra trots att jag var så trött. Sov inte alls bra inatt, eller snarare somnade vid 23 och vaknade vid 3 och halvsov till 5 när klockan ringde. Inte alls särskilt skoj.

Någon annat som känns så där för tillfället är att min telefon är på väg till Telenor för en genomgång, den stänger av sig själv och brusar och har sig så de skickade in den, problemet nu är att jag har en telefon som är gammal och luktar tjära som fungerar men bara till comviq så innan träningen ska jag ner till pressbyrån och kolla vad ett startpaket till comviq kostar för visst klarar jag mig utan lur ett par dagar men vem vet hur lång tid det tar...

Just nu sörplar jag bubbelvatten och äter Tenor lakrits vilket inte är så bra för det är sockerfritt och sockerfritt gör att magen lägger av i för stor dos, men men är det gott så är det.

Imorgon är det som sagt naprapaten som lockar eller iaf känslan när man går därifrån. Jag har dealat med mig själv, om han inte knäcker någonting i min rygg ska jag köra 60 min på gymmet, medans om han knäcker den promenerar jag bara hem och myser i soffan, jag har blivit en riktig tv-junkie, jag kollar på Top Model och Top chief typ varje dag och gärna CSI, The mentalist, Lie to me och det mesta annars som snurrar mellan 15 och 20, ucsha men nu är det vår och sommar snart och då blir det mycket mer fotboll och mer träning vilket är härligt.

Nej nu ska jag se på Top Model och leta rätt på en annan Tenorask och njuta av stillheten innan middagen som blir en härlig blandning av sallad, grönsaker, frukt, mozzarella ost och kanske lite nötter.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag tycker nog att du ska ta det lungt efter naprapaten, njut av att känna dig ok istället.

Träna kan du göra i övermorgon.

Din gammla mamma

2009-04-14 @ 22:10:25
Bloggadress: http://nuskakilonabort.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0