Tallinn

Nu är det inte långt kvar tills vi åker och röjer i Tallinn.
Jag längtar massor.
Tänk att få röja inne på Viru och köpa kläder tills jag spricker. Ska ta med minst 5000 spänn och bara röjja.
Kubamajja, Zara, Seppällä, ABC King och massa andra affärer. Jag som inte ät någon märkesnörd älskar att köpa kläder som jag är ensam om min bikini med dödskallar från förra året var jag hyfsat ensam om.

Den här gånger kommer vi inte köpa väskor att rulla hem allt i, förra gången köpte vi 2 stora rullväskor à 1000 sek styck så nu kommer jag ha en mer pengar att röra mig med, eftersom vi ska bo på ett Spa Hotell lär det kanske bli en massage eller nåt också.

Jag längtar som en gnu inte många dagar kvar, 23 dagar sen drar vi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Kim!

Ursnygg blogg!! Inser att jag behöver Din hjälp!

Kram

Maria

2009-04-27 @ 12:17:41
Postat av: Kim

Maria

Tack så mycket, vad kan jag hjälpa dig med?

<3 Kim

2009-04-27 @ 16:20:25
Bloggadress: http://kimmsan.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0