En sån helg

Började med att i fredags åkte vi ut i buschen för middag och mys hos svärföräldrarna. Vi fick vänta i 45 minuter på våt thaimat eftersom de missade vår beställning.
Sen åkte vi och käkade och såg på Lets Dance, jag kröp ner i sängen när älskling kom hem från sin träning och fick masssage så jag skrek för hela benen.

Lördagen började med frukost i värmen, svärföräldrarna bor i ett litet hus ute i skogen i Bålsta och de har en kakelugn som jag älskar att sitta framför. Efter frukosten drog jag och älskling till Barkaby, vi köpte en luftmadrass size gigantisk och en sovsäck eftersom vi skulle till Västerås.
Efter shoppingen drog vi till Max och käkade och älskling instruerade mig i att äta pommes och glass och nu är jag såld!

När magarna var fulla drog vi tillbaka till Bålsta och jag kollade när älskling åkte på stryk i innebandy, sen bar det av till Västerås. Vi kom dit käkade lite och sen var festen i full gång, jag höll mig till pepsi max och fick därför köra lite bil, vi virrade runt i Västerås och jag blev stoppad av polisen och har nog sällan varit så nervös men det gick bra i alla fall.

Efter att ha skumpat runt i Västerås fortsatte vi festa fram till 4 då vi blåste upp vår gigantiska madrass och slocknade.
Vaknade till vid 11 och gick till pizzerian och köpte sallad min sallad vägde säkert 1 kilo och kebabrullarna vägde 2,5 så jävlar vad mat vi fick.

efter Västerås åkte vi inte hem utan vi tog en tripp 5 mil åt "fel" håll för att kolla på bil, efter mycket om och men blev jag 20000 fattigare och en Skoda Felicia i grönt rikare.
Så jag fick köra golfen till Bålsta 11 mil varav mer än hälften i snökaos, fy fan!
Efter lilla bilturen kom vi hem och käkade popcorn i sängen.

Idag jobbar jag inne på FC vilket är skönt, mina ben är inte lika hemska som förra veckan men de är inte helt bra heller, så nu har jag 5 eftermiddagar/kvällar fria så det känns konstigt.

Nu måste jag svira om för att bege mig till jobbet!
So long!

Kommentarer
Postat av: Sussi

bra att du vilar dig för på fredag ska vi gå i en massa affärer.

Kramisar din gamla mamma

2009-02-25 @ 22:57:48
Bloggadress: http://www.mabra.com/Default____23.aspx

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0