Rastlös

Nu har jag bakat, städat mera, satt på en tvätt och en maskin med disk, vikt ihop alla kläder, bytt i sängen och nu ger jag mig ut på en promenad. Hade tänkt ha en tur till gymmet men mina ben är faktiskt lite möra efter gårdagen...

Pappsen skulle ju skicka blommor så jag tänkte ju vara hemma och ta emot dem men nu orkar jag inte sitta här och uggla.
Har ätit upp de sista naturgodiset och lite annan choklad, borde kanske käka något vettigt ist.

Men nu blir det provmenad med Helen Turstens bok i lurarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nepp han kommer inte kunna, han har match :( men han kommer gärna på ditt bröllop! nu ska jag leka med jenny! ses morgon. peace

2009-02-14 @ 22:08:46
Bloggadress: http://linnfagerholm.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0