Skadeskjuten

Precis så känner jag mig, har en gammal skada i benet sen när jag var typ 14, drog av sätesmusklen, har haft ont av och till men efter gårdagens löptur gör det nu riktigt ont.
Ska hoppa resten av träningarna den här veckan och lägga mindre fokus på ben ett tag framöver.

På jobbet linkade jag fram och det är inte kul, i ett hus stod hissen still, när jag kommit upp och ner för 5 trappor kändes det som om jag tappat mina ben ett par våningar upp, inte så kul.

Jag har suttit och letat present till lillsyrran som fyller 14 nästa helg, har nog hittat en perfekt present, måste bara be älskling om hjälp.

Nu ska jag ta en varm dusch, krypa ner med min nya vetevärmare i soffan och kolla på tv.
Ska bege mig till hallen ikväll iaf och säga hej, sen åker jag nog hem, klarar inte av att sitta och titta på och inte kunna träna.. :(

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0