Söndag

Mardrömmar.
Det beskriver natten.

Fy fan vaknade upp och har legat i älsklings armar och skakat i timmar. Nu är det bara mina ben som skakar och det är obehagligt.
Jag skulle vilja gå ut på promenad men drömmarna i natt handlade om saker som gör att jag inte vill vara ensam.

Men ikväll vid 17 ska jag gå ut en liten stund, sen ska vi köpa pizza till middag och jag ska kolla på veckans topmodel avsnitt.


Veckan som kommer lär likna den här.
Måndag jobb och träning kondition på gymmet
Tisdag jobb, gymma armar och förmodligen kondisträning med laget
Onsdag jobba, gymma mage och inneträning med laget
Torsdag jobba och gymma kondis och random träning
Fredag jobba och gymma ben
Lördag älskling är ute i Bålsta till 19 eller nåt, jag tänkte åka till stan och shoppa lite
Söndag maffian och övrigt folk kommer hit



Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej nej! Känn dig inte påhoppad :) Det har lite med andra sidan att göra om man säger så.



Gymmet är lite tråkigt för mig, jag gillar preformanesporter :) Vart tränar du?

2009-02-08 @ 23:56:47
Bloggadress: http://aggressive.blogg.se/
Postat av: Kim

Emelie

Okej, vad skönt :)

Fitness 24/7 i Sumpan.

Kram

2009-02-09 @ 06:28:47
Bloggadress: http://kimmsan.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0