Tisdagsmorgon

Sitter här påklädd och klar, vaknade 0509 men lyckades somna om, men var således pigg vid 0550 när klockan ringde.
idag väntas med bli en dag på jobbet med dels utdelning på mitt distrikt och dels en bit av 76. Så där lagom kul.

Sen ska jag ta mig till gymmet, kondisträna och träna armar i 90 minuter, sen hem käka och sen lutar det åt löpträning med laget, då snackar vi intensivträning. Trappor, lyktstolpar och backar är verkligen jobbigt, men roligt och bra för kondisen. Hoppas bara att jag får må bra idag. Igår var jag verkligen inte på topp.

Ha en trevlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: mamma

hallå där har vi inte just snackat om detta?

90 min armar, ska du inte kunna dela post imorgon pga träningsvärk.

Tänk på vad jag sa det SKA vara ROLIGT och man ska må bra då får man bäst utdelning av träningen.

Här kommer en grattis kram i förskott, just nu för 21 år sedan så ville jag bara få slut på smärtan, ut med dig min unge och till slut så kom du och då var all smärta glömd.

Tänk att jag hade dig min lilla varulv och du var bara min, så stolt är en ny bliven mor.

Du är bland det MEST värdefulla här i livet jag har (du vet att du är en av 6) men jag älskar er alla lika mycket.

Jag är ortoligt stolt som har en sådan dotter som du.Tack för att du finns och orkar med din jobbiga

mamma

2009-02-10 @ 22:06:04
Bloggadress: http://nuskakilonabort.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis kusin!! 21 år.. Tänk vad tiden går. :D

2009-02-11 @ 20:44:40
Bloggadress: http://aggressive.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0