Trötter

Sådär ja, hemma efter gym och jobb.
Ska slänga ihop något att äta, är inte alls hungrig som vanligt.

Det här med att äta frukost har blivit en vana nu, det är ju guld värt, men det gör ju att jag inte är hungrig till lunchen så lunchen brukar bli lite bröd, frukt och keso, och lunchen äts ju sent eftersom jag ätit frulle och då är jag inte hungrig på kvällen.
Hum inte bra detta.

Imorgon blir det en kajko dag på jobbet men det går nog bra iaf.
Sen efter jobbet är det armpass på gymmet och sen avrundas kvällen förmodligen med ett löp pass med laget.
Onsdagen bjuder på jobb och kondis och magträning på gymmet och som avslutning ett innepass i Lilla Alby, ska även försöka värma upp med 15 min löpning innan.
Torsdag ska jag hör och häpna skita i träning och åka in till stan och gå på Lindex, Hm och Stadium och handla lite, för det är jag värd.
Fredag är det de härligt muskulösa benen som skall tränas, det är så härligt att känna musklerna jobba, sen blir det tåg ute i buschen för att på lördagen åka och röjja i Västerås, gammelgubbe M fyller 25 och det ska firas med malibu!
Söndagen lär bli en rätt soft dag känns det som....

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0